5 priežastys reklamuotis Facebook

Socialiniai tinklai tokie kaip Twitter, Facebook ar Snapchat platformos be jokios abejonės įgauna vis didesnę reikšmę dabartinėje visuomenėje. Kai kam gali pasirodyti, jog reklamavimasis čia – tai laiko švaistymas. Deja, tai nėra tiesa.
Facebook atveju – tai didžiausias socialinis tinklas pasaulyje su daugiau nei 2 milijardai aktyvių vartotojų. Tai yra ne tik platforma bendravimui bei diskusijoms, tačiau ir realus šansas reklamuoti savo verslą. Profesionalus Facebook reklamos kūrimas išgyvena tikrą bumą.
Žemiau pateikiame 5 priežastis dėl ko yra verta reklamuotis Facebook.

Facebook – greičiausias būdas pasiekti labai didelį kiekį žmonių, per itin trumpą laiką.

Su daugiau nei 80 milijonų verslo puslapių platformoje, čia yra iš tiesų daug konkurencijos bet kokios nišos verslui. Turint omenyje ir prieš keletą metų įvykusius algoritmo pakeitimus, tampa ir sunkiau papulti ir į žmonių naujienų srautus.
Visa tai gali skambėti atsainiai, tačiau reklamų tai neliečia. Atvirkščiai, reklaminės kampanijos yra ypač efektyvus dalykas tiems kurie turi tikslinę auditoriją. Jei esate statybų įmonė ir atliekate savo reklamą, labai dideli šansai, jog jus pastebės žmonės kurie ieško tokių paslaugų.
Facebook reklamos principas yra tai, jog ji rodoma pagal tematiką ir tai ko žmonės yra ieškoję.

Reklamą galite taikyti pagal bet kokius parametrus

Reklamos tikslinimas (taikymas pagal auditoriją) yra viena iš svarbiausių funkcijų užtikrinti, jog jūsų reklama pasiekia tą auditoriją kurią jūs norite.
Kaip ko gero girdėjo daugelis, Facebook kaupia didžiules duomenų bazes apie savo vartotojus. Vietoj to, kad išsigąsti šio fakto, geriau jį išnaudoti kaip privalumą savo verslui.
Taikymą galite nurodyti pagal žmonių pomėgiu bei tai ką jie seka socialiniame tinkle. Taigi, už Facebook, ko gero, nėra geresnio būdo pasiekti daug žmonių

Turite neišsenkamą duomenų bazę

2014 metų duomenimis, daugiau nei 25 procentai visų Facebook vartotojų teigė, jog jų įrašai yra publikuojami viešai. Šis viešas profilio pasiekimas padeda verslams sužinoti kiek įmanoma daugiau apie jų auditoriją – t.y kokie jų pomėgiai, kuo jie domisi ir ką jie perka.
Žinant šią informaciją galite suformuoti strategiją aktualaus turinio bei reklamų kūrybai kuri pritrauktų dėmesį.

Yra labai daug šansų, jog rasite savo tikslinę auditoriją Facebook tinkle

Daugiau nei 68 procentų vartotojų dukterinėje Facebook platformoje – Instagram – yra moterys, o vos 32 procentai jų – suaugusieji pilnamečiai. Tuo tarpu Facebook platformoje daugiau nei 65 vartotojų yra bent jau 25 metų amžiaus.
Ši statistika yra labai svarbi renkantis auditoriją savo reklamai. Į jaunimą orientuotos prekės ar paslaugos turbūt veiksmingiausiai pasieks juos ne pagrindiniame Facebook puslapyje, o būtent Instagram platformoje.
Toks klasifikavimas pagal demografinius duomenis padeda atsirūšiuoti svarbiausius principus reklaminės strategijos kūrimui.

Jūsų auditorijai bus labai lengva su jumis susisiekti

Pasiekus reikiamus žmones ir sudominus juos savo reklama, jiems bus labai paprasta palikti atsiliepimą ar tiesiogiai susisiekti su jumis. Dauguma verslų Facebook platformoje yra pasiekiami vos kelių mygtukų paspaudimu. Tarp kitko, 42 procentai verslų visame pasaulyje geba atsakyti klientus vos per minutę nuo susisiekimo.
Tokį operatyvumą implementuoti apsimoka kiekvienam. Savo už bendravimą su klientais atsakingą žmogų per Facebook, būtinai informuokite, jog kuo greičau bus atsakyta į kliento pranešimus, tuo bus geriau.

Apibendrinant

Facebook įgalina komunikaciją tarp įvairių žmonių, itin laisvu ir paprastu principu. Šios platformos esmė – greitis. O greitis padeda verslui. Tinklas yra puikus tiek reklamai, tiek ryšių su kitais verslais bei klientais formavimui.

Parengė:
https://www.bcon.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *