Facebook marketingas

Pastaraisiais metais socialinė žiniasklaida užima didelę dalį mūsų gyvenime. Facebook yra pati populiariausia šios srities niša. Į šią rinką įeiti sunku, todėl jums gali tekti ieškoti profesionalų komandos norint pasiekti naudą ir efektą savo produktui ar paslaugai.

Verslininkai, kurie Facebook naudojasi itin retai, ar dar blogiau, išvis nesinaudoja, nusprendžia išnaudoti Facebook platformą įmonės vardui populiarinti. Žinoma, niekada nesinaudoję šia platforma, jie nelabai suvokia kur slypi spąstai. Jie neturi strategijos. Viskas atrodo labai elementaru ir paprasta: parašai ir visi tave myli. Tokie žmonės Facebook komunikacija arba užsiima patys, arba darbus užkrauna jaunesniam darbuotojui. Tačiau tai yra klaidingas žingsnis galvojant, jog Facebook tinkle svarbu ką nors gražaus parašyti ir visi tave mylės. Nei jaunasis darbuotojas, nei verslininkas, kuris neturi marketingo patirties, niekada nėra dirbęs su analizės ir planavimo įrankiais – neatneš norimo rezultato savo įmonei. Tai būtų labai panašu į situaciją – remontuosiu automobilį pats, nes turiu vairuotojo pažymėjimą. Nors ir atrodytų paprasta vykdyti kampanijas, rinkodara internete, akcijas Facebook’e, tam reikia šią sritį išmanančio žmogaus, nes jei darbą atliks nekompetetingas žmogus – efekto ir naudos visa tai jūsų įmonei nebus.

Patarimas būtų susikoncentruoti į organišką Facebook fanų skaičiaus auginimą naudojant 80-20 taisyklę: 80% laiko praleidžiant 20% didžiausią naudą atnešančių dalykų, kurie yra reklama, padidinti žinomumui ir įrašai, kurie paskatina gerbėjus bendrauti, komentuoti ir taip didinti jūsų vardo žinomumą. Tinkamai susikoncentravę į potencialius jūsų klientus (fanus), iš lėto padidinsite puslapio gerbėjų skaičių, tačiau tai nebus robotai ar apgauti žmonės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *