Geriausi kortų žaidimai – “Durnius” (slystantis)

Regular_DurakTai antra populiariausia jau Tarybų Sąjungos klasika tapusio durniaus versija, kuri pasižymi dar dinamiškesniu žaidimu, nei paprastasis durnius.

Žaidimo pradžia tokia pati kaip ir klasikinio “Durniaus”, išsidalinamos kortos (po 6 vienam žaidėjui), išsirenkamos kozerinės kortos (dažniausiai tai būna pirma korta kaladėje po išsidalinimo) žaidimą pradeda žemiausią kozerinę kortą turintis žmogus.

Žaidimo procesas – linksmoji dalis. Tarkime yra keturi žaidėjai: 1, 2, 3 ir 4. Pirmasis meta kortą antram. Antras turi kelias alternatyvas, gintis kaip klasikiniame durniuje ir kaimynai “primeta”, tuomet žaidimas žaidžiamas pagal įprastas taisykles. Antra ir trečia alternatyva iš esmės ir yra šio žaidimo pagrindas, jei puolama tam tikra korta, kurios skaičius ar paveiksliukas yra X, tai besiginantis gali žaisti irgi tokia korta. Tarkime, jeigu jam metama šešiaakė ir jis turi kito ženklo šešiaakę jis “slysta” t.y. padeda šalia gautos šešiaakės saviškę ir perima ataką. Nieko nesitikintis šalia sėdintis draugas nr. 3 staiga turi atsiginti į dvi ar daugiau vienodo skaičiaus ar paveiksliuko kortų. Žinoma, jeigu, jis turi irgi tokį simbolį – slysta dar toliau link draugo 4. Taip į žaidimą įtraukiamas judrumas ir netikėtumas. Trečia alternatyva yra, jeigu turimas reikalingas simbolis, tačiau kozerinė korta, galima “paspiginti”. T.y. parodyti kortą, kad įrodyti, jog šią teisę turi, tačiau jos padėti neprivalo, gali tiesiog perimti ataką savo kortos nepadėjęs. Pradėjęs gintis žaidėjas nebegali slysti, turi užbaigti ėjimą.

Kuriozinės žaidimo situacijos. Beveik visada linksmiausia žaisti dviese – trise. Pirmas tarkime nekozerinį šešetą, antras slysta link trečio, trečias slysta link pirmo. Pirmas turi tokį patį kozerinį (nes pagalvojo apie rato apsisukimą) ir vėl slysta link antro, tada žaidžiama pagal įprastas taisykles, nes slysti nebėra iš ko.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *