Kodėl verta rinktis natūralesnius kvepalus?

Dažniausiai nusiperkami tie kvepalai, kurie siejami su išskirtinių kvepalų namų pavadinimais. Kūrėjai gamybai naudoja milžiniškas lėšas siekia kuo ilgiau išbūti rinkoje, gaminimo paslaptis kruopščiai slepia nuo konkuruojančių firmų.

Prancūzai iki šiol neužmiršo, saugo karalienės menių aromatų formules. Anksčiau buvo žinomas kvepalų namų„Lubine“ vardas. Tokį pavadinimą atgaivino kvepalų kūrėjas Gilles’is Theveninas. Kvapniuosius aromatus senais laikais mėgusiai skaniai kvepėti karalienei kūrdavo liokajus kvepintojas.

Prikėlęs „Lubine“ kvepalų“ namų pavadinimą, parfumeris Gilles’is Theveninas sumanė gaminti daug mažesnės koncentracijos kvepiantį skystį, nes pagal senąsias formules kurti aromatai turėjo daugybę alergenų komponentų. „Nor de Longchamp“ kvepalai buvo prilyginami originaliems. Tačiau, kad ir pavadinti originaliais, pastarieji kvepalai buvo retro stiliaus.

Senais laikais kvapnieji aromatai slėpdavo blogą dvelksmą, šiandien žmonės kvapniaisiais skysčiais purškiasi, stengdamiesi perduoti gaivesnį aromatą.

Prancūzai ir šiandien vertina amžių patikrinto tipo aromatus, mielai kvepalus įsigyja, dėl to prikėlę kvepalų namus, nedavė šiuolaikiško pavadinimo.

“Lubine“sumanytojai ėmė žvalgytis daugiau į senuosius Paryžiaus gyventojus.
Ankstesnio vardo kvepalams išpopuliarėjus, prisiėjo įsteigti nedidelę “Lubine“ prekyvietę kurioje nestigo smalsuolių, čia pagyvenusios Paryžiaus damos dažnai norėdavo surasti savo skonio aromatų.

Minėtus kvepalus įsigyja ir jaunimas, nes nepasikliauja reklamos siūlymais.
Pasaulinio lygio aromatų gamintojai su savais prekiniais ženklais parduoda produkciją. Stengiantis išsilaikyti rinkoje, tenka daug darbuotis, ieškoti sugalvoti neįprastų kvepalų formulių, originalesnių sumanymų, nes kiti gamintojai irgi mąsto, kaip privilioti perkančius, realizuoti gimusius planus.

Tokie kvepalai atseina ne pigiai, bet akį traukia naujos sudėtys, todėl norinčių įsigyti netrūksta.

Sukūrus originalius kvepalus, juos nesunku pasiūlyti prestižiniuose salonuose, kur apsilanko labai gero skonio kvepalų fanai.
Parfumerijos gamintoja Les Exlusifs de Chanel atkurė Madmuazelės laikų kvepalus, bet sukūrė ir naujoviškus. Kvepiantis Jersey vanduo atspindi Coco Chanel mėgstamą audinį, o Beige kvepalai – garbinamą smėlio spalvą.

Turintys tokį pat, kaip ir senieji, vardą, tik pritaikyti šiuolaikinio pirkėjo poreikiams, kvepalai – puiki reklama gamintojams, suteikianti galimybę sėkmingai užkariauti rinką.

Kvepalų išradėjų atsiranda daug, bet smalsavimas kvepalais nemažėja.
Alergologai rekomenduoja kvepiančiais parfumerijos gaminiais labai nesižavėti, jie rekomenduoja dairytis daugiau natūralių aromatų, tačiau parfumerijos dvelksmas taip žavi žmogų, kad šis paprasčiausiai negali šioms vilionėms atsispirti. Pabuvus bet kokioje kosmetikos parduotuvėje, kvapai lenkia vienas kitą uoslę gundančiais kvapais.
Konkurencija atskleidžia kvepalų sumanytojų problemas. Vaikydamiesi pinigų, aromatų kūrėjai ne visada domisi produkcijos pavojingumu žmogaus sveikatai.

Visuomenės sveikatos specialistai siekia įrodyti, jog gausiai kvėpintis pavojinga, nes kvapniuose aromatuose aptinkama sintetikos, bet gyventojai nuo senų laikų įprato skleisti malonų aromatą, dėl to nevertina tokių patarimų. Laimė, kad šiuo metu vietoj cheminių kvapniųjų skysčių galima nusipirkti sveikesnius gaminius – įvairiausius eterinių aliejų mišinius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *