Labiausiai rekomenduojamos sporto prekės sportui namuose

Ilgai sėdint ir retai vaikščiojant naudinga užsiimti mankšta. Vieni pradeda lankyti sporto arba treniruočių sales, kita dalis užsiima kitomis sporto šakomis. , kad puikių pasiekimų galima siekti ir namų salygomis. Svajojantiems sustiprėti ar pagražinti kūno linijas žmonėms nebūtina gauti treniruočių salės narystę. Nekyla abejonių, užsiimant treniruotėmis fitneso klube galite gauti reikalingą specialistų pagalbą ar sąlygas sportuoti naudojantis pritaikytais treniruokliais. Bet modernių fitneso klubų narystės kainos tikrai pakilusios, taip pat didelis sportuojančių skaičius kartais gali trukdyti mankštai sporto salėje. Šiame straipsnyje apžvelgsime treniravimos įrenginius padėsiančius papraščiau įgauti pageidaujamą formą treniruojantis namie. Ne vienas sportininkas yra išbandęs treniruotes namuose. *Prisitraukimų strypas Toks treniravimosi įrenginys padedantis tvirtinti nugarą. Tai ypač naudinga vyrams bei moterims kasdien sėdintiems prie kompiuterio, nes pastoviai sėdint už darbinio stalo nugara nusilpsta, o tai gali tapti nugaros skausmo ir net susitraumavimo priežastimi. Skersininis yra tinkamas treniruoklis viršutinės kūno dalies stiprinimui. Tokį treniruoklį netgi patogu susimontuoti savo rankomis – koridoriuje ar kitoje vietoje. jeigu neturite laisvo laiko ir reikiamų įrankių įmanoma rasti šį įrenginį sporto prekių internetinėje parduotuvėje. Toks sportavimo inventorius dažniausiai pritvirtinamas prie viršutinės durų dalies. Dalis tokio inventoriaus gali būti pritvirtinta absoliučiai be sraigtų. * Boksavimo kriaušė Tai naudingas treniruočių priemonė ne vien tik kontaktinio sporto rūšių fanams. Su šio įrenginio pagalba patogu sustiprinti *rankų raumenis, *nugarą bei *pilvo presą. Dabar perkamiausios pastatomos smūgiavimo kriaušės, kurių eksplotacijai neprireiks pritvirtinimo. *Pilvo preso suolas Apie raumeningesnį presą pamąsto didelė dalis vaikinų taip pat moterų. Siekiamam norui greičiau įgyvendinti pagelbės atsilenkimų treniruoklis. Jo pagalba pilvo raumenis galėsite paryškinti: * darydami susirietimus arba * atsilenkdami įvairų laipsnių kampu. Taipogi galėsite patogiai mankštinti šoninius pilvo raumenis. *Dviratiniai treniruokliai Dviratinis treniruoklis padeda pageidaujantiems: *padidinti ištvermę bei *numesti svorį. Naujausi elipsiniai treniruokliai fiksuoja rodmenis kaip: *maršruto ilgis, *mynimo greitis arba *sudegintos kalorijos. Tokie treniruokliai labiausiai naudojami šaltuoju metų laiku tada kai nemalonu bėgioti arba važinėti tikru dviračiu. Pasivažinėjimai dviračiu yra vienas iš populiariausių užsiėmimų, padedantis palaikyti sportinę formą, važinėjantis nevien daroma gera įtaka širdžiai, pagreitėja medžiagų apytakos veikimas, bei ir *užtikrinama savijauta ir *streso mažinimas. Visgi kyla diskusijų ir ginčų ar ar sporto nauda priklauso nuo to, ar ar minama tikrą dviratį ar vistik į pagalbą ateinant treniruokliams. Pasivažinėjimai dviračiu lauke kvėpuojam grynu oru, bet elektriniai treniruokliai taip pat turi naudingų funkcijų. Mindami elektrinį dviratį turite galimybę matyti tokius parametrus kaip *jūsų greitis, *jūsų plakimas, *“numintas“ maršrutas, *kraujospūdis *išeikvotos kalorijos. Šios funkcijos labai padeda sekant sunaudojamas kalorijas. Surenkami svoriai Treniruojant skirtingų grupių raumenis naudinga mankštintis su hanteliais. Dažniausiai užtenka nusipirkti surenkamus hantelius, leidžiančius pakeisti keliamą svorį. Forumuose nesunku surasti paprastų pratimų *pečiams, *rankoms ir *kojoms atliekamų su svarmenimis. Reguliuojami Svarmenys yra pagrindinis inventorius stiprinant kūną. Įsigyję svorius nesunku keisti jų svorį ir atlikti pratimus įvairioms raumenų grupėms. Treniruoklis atsispaudimams Atsipaudimai tai bazinis pratimas krūtininės raumenims taipogi rankų raumenims. Nepaisant to, kad atsispaudimus įmanoma atlikti ant grindų, tačiau dažnai tokiu būdu darant pratimą egzsituoja susitraumuoti. Šis treniruoklis suteikia galimybę absoliučiai apkrauti krūtinę taipogi tricepsus, papildomai neapkraunat riešų. Treniravimosi trosai Tai yra tamprios virvės virvės kurias lengva pritvirtinti beveik betkur. Su pasipriešinimo virvėmis patogu atlikti virš 50 pratimų skirtingoms raumenų grupėms. Pripučiamas Gimnastinis kamuolys Gimnastikos kamuolys yra teniruoklis beveik visų raumenų treniravimui. Daugeliu atvejų perkant tokį kamuolį gausite pratimų, atliekmaų su kamuoliu sąrašą su iliustracijomis. Dažniausiai gimnastiniai kamuoliai naudojami nugaros bei pilvo preso raumenų tvirtinimui. Sportuojant su lengva atlikti gausybę įvairių pratimų. Dažniausiai pačių populiariausių pratimų iliustruotas sąrašas ir nurodymai gausite kartu su kamuoliu. Šokdynė Šokdynė yra pigus, bet ypač geras treniruočių „įrankis“. Naudodami šokdynę ne vien sustiprinsite savo kojas, bet ir išukdysite koordinaciją ir tapsite ištvermingesni. Svarbiausi pastebėjimai Siekiant sutvirtinti bei padailinti savo kūną nereikia lankyti sporto salę. Tam tikros sporto prekės padės lengviau pasiekti gerų rezultatų mankštinantis namų sąlygomis. Siekiant pastebimesnių rezultatų yra naudinga mankštą sporto salėje karts nuo karto paįvairinti važinėjimu dviračiu, bėgimu arba maudymusi upėje. Daugelis pradėję treniruotis kontroliuoja mitybą. Sveikenė mintyba padės siekti dar geresnių rezultatų. Dauguma iš šiame straipsnyje paminėtų sporto įrankių yra pigūs, bei neužima daug vietos, juos laikyti galima ir nedideliame bute. Įsigyjus treniruoklį nepatingėkite paieškoti efektyvių pratimų internete. Galbūt pavyks rasti video medžiagos, padėsiančių taisyklingai naudotis gautu nauju treniruočių inventoriumi. Galima tvirtinti, kokybiškam sportui namuose reikalingas specialus sporto inventorius ir milžiniškas nusiteikimas pagražinti savo raumenis. Aišku, šiam tikslui lemia sveika mityba, va dėl ko nusprendus sportuoti domėkitės naudingos mitybos įpatumais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *