Lojalumo programų nauda verslui

lojalumo korteliu gamybaJau įpratome, kad didesni ir mažesni prekybos, restoranų tinklai ar kitos specifines paslaugas teikiančios įstaigos suteikia galimybę įsigyti unikalią lojalumo kortelę, užtikrinančią nustatytas privilegijas pirkėjams. Būtent šiems prekių ir paslaugų tiekėjams aktuali lojalumo korteliu gamyba. Ji galima daugybėje skirtingų įmonių. Viena jų – UCS, ne tik gaminanti plastikines, norimo dizaino lojalumo korteles, bet ir diegianti specialias elektronines sistemas, kuriose individualiai skaičiuojami pirkėjo surinkti taškai, sumuojamos nuolaidos, atliekami konkretūs statistiniai skaičiavimai. Apie tai, kuo lojalumo programos ir specialiai pagamintos nuolaidu korteles naudingos verslui, pasakoja marketingo specialistas Darius.

Nuolaidų kortelė – išskirtinė kliento privilegija

Darius, paklaustas, ar lojalumo sistemos padeda verslininkams pritraukti klientų, atsako neabejodamas: „Žinoma. Nė trupučio tuo neabejoju. Čia vienareikšmiškai veikia ir psichologinis momentas, bet, manau, turėdamas unikalią lojalumo sistemą, bet koks prekybos ar paslaugų tinklas užsitikrina galimybę pritraukti daugiau klientų. Be to, tokias sistemas galima kuo įvairiausiai pritaikyti kliento naudai. Fantazijai šioje vietoje ribų nėra. Tarkime, parduotuvė gali taikyti specialią pinigų kaupimo programą. Tą matome daugybėje populiarių prekybos centrų. Pirkėjas, atsiskaitydamas už prekes, kortelėje kaupia tam tikrą procentą nuo sumokėtos sumos. Vėliau tą sumą gali išnaudoti kitą kartą atsiskaitydamas už prekes ar paslaugas. Populiarios ir taškų kaupimo programos. Tarkime, kaskart pirkdamas už tam tikrą sumą, klientas gauna vieną ar kelis taškus. Vėliau, sukaupęs reikiamą jų kiekį, gali gauti dovaną. Su tokia sistema galime susidurti ir dabar itin populiariuose kavos baruose. Štai, pavyzdžiui, klientas nusiperka dešimt puodelių kavos, o vienuoliktas jam yra padovanojamas. Suteikdamas tokias privilegijas klientui, galbūt netgi padovanodamas kortelę, verslininkas užsitikrina lankytojų pasitikėjimą. Be to, juk visiems patinka sutaupyti ar už dažną lankymąsi vienoje ar kitoje vietoje gauti dovaną.“.

Ar lojalumo programos atsiperka?

Darius teigia, kad lojalumo korteliu gamybos kaina, atsižvelgiant į tai, kiek naujų klientų galima pritraukti ar esamus išlaikyti, yra visai nedidelė: „Galbūt verslininkai neretai ir pasvarsto, ar verta gaminti, na, kad ir plastikines lojalumo korteles… Vis dėlto, jos kainuoja. Nors, žinoma, kaina priklauso ir nuo gaminamo kiekio, ir nuo techninių gamybos ypatumų. Kaip bebūtų, mano manymu, lojalumo kortelių turėjimas verslui tikrai atsiperka. Tik pagalvokite, kiek naujų klientų galite pritraukti, pasiūlę jiems padovanoti unikalią lojalumo kortelę. Šansai, kad žmogus, dalyvaudamas specialioje programoje, vėl ir vėl grįš į tą patį prekybos centrą ar restoraną, yra labai dideli. Manau, nereikia daug svarstyti, ar lojalumo programų turėjimas atsiperka.“. Darius teigia, kad nuolaidų ar taškų kaupimo sistemų pritaikymas atsiperka ne vien kalbant apie pinigus: „Kiekvienam verslui svarbus įvaizdis. Kaip ir minėjau anksčiau, įvesdamas tam tikras nuolaidų programas, verslininkas parodo tai, kad lojaliems klientams yra pasiryžęs suteikti tam tikrų privilegijų. Negana to, lojalumo kortelės turėjimas daugeliui gali būti ir savotiško prestižo reikalas. Jei žmogus dažnai lankosi ir yra pamėgęs vieną ar kitą parduotuvę, restoraną, jam malonu turėti tai išduodančią kortelę. Taip, galima sakyti, kuriami ryšiai tarp paslaugų teikėjo ir gavėjo. Juk ne veltui šioms programoms pavadinti naudojamas žodis „lojalumas“. Jį, pritaikius specialias programas ir pasitelkus korteles, demonstruoja ne tik klientas, bet ir verslininkas. Aš asmeniškai manau, kad lojalumo korteliu gamyba yra vienas geriausių žingsnių versle. Apibendrinant galima pasakyti, kad tai kuria pasitikėjimu grįstą bendravimą tarp pirkėjo ir pardavėjo. Na, o pats klientų pasitikėjimas jau savaime yra didelis verslininko turtas.“.

Comments are closed.