Socialiniai tinklalapiai – sėkmingam verslui?

Visai neseniai pradėjome naudoti socialinius tinklalapius savo darbe – Twitter ir Facebook reklamą. Turiu pasakyti, kad prieš pradedant į visa tai žiūrėjau gana skeptiškai, ypač į jų reikalingumą ir gebėjimą pagelbėti mūsų verslui. Kartais tai gali atrodyti kaip tiesiog dar vienas dalykas, kuris prisideda prie augančio reikalingų dalykų sąrašo, kuriems reikia skirti savo laiką ir dėmesį.

<p style=“text-align: justify“>Visai neseniai ieškojome gero staliaus, kuris galėtų dirbti asistentu mūsų nuolat užimtose dirbtuvėse. Kaip ir įprasta, ieškojome naujo darbuotojo įdėdami skelbimą į internetinius darbo puslapius ir tikrai nebuvo jokios minties reklamuoti laisvą darbo vietą kitais metodais.

Tiesą sakant, buvome nusivylę tuo, kas mums buvo pasiūlyta, todėl tiesiog keletą kartų Facebook ir Twitter užsiminėme, jog ieškome žmogaus šioms pareigoms užimti, nurodėme, kokie yra reikalavimai būsimam kandidatui ir pan. Vos paskelbus, po kiek laiko sulaukėme skambučio su klausimu iš pažįstamo, kuris, pastebėjęs mūsų skelbimą, pažinojo žmogų, kuris puikiai tinka tokiam darbui.

Tiesą sakant, po to po truputį ėmė keistis požiūris į mediją. Pastaruoju metu vis dažniau atnaujiname savo Facebook ir Twitter tinklalapius, įdedame daugiau atsakomybės ir darbo į šį reikalą. Tai yra labai geras būdas paskelbti apie save itin plačiam kiekiui žmonių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *